×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false
اختصاصی / همزمانی تغییرات در تیم ملی فوتبال ساحلی و اردو مشترک با بلاروس

به گزارش اف سی پارس جم ؛ تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای ۳ دیدار تدارکاتی با بلاروس ، از روز چهارشنبه گذشته اردوی خود را در بوشهر آغاز کرد.

 

همزمان با این اردو ، ۳ تغییر در تیم ملی حاصل شد.

 

اکبر فرید مدیر اجرایی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان منصوب شد. وی که در بخش مدیریتی از افراد باتجربه این رشته محسوب میشود کمک های شایانی مانند معرفی بازیکنان مستعد و بااستعداد در سالیان اخیر به فوتبال ساحلی کرده است. همچنین مدیریت ایشان برای دوری پارس جنوبی از حواشی یکی از دلایل رسیدن به پرافتخارترین تیم ایران می باشد که قطعا این راه در تیم ملی نیز ادامه دار خواهد بود.

 

محمدحسین میرشمسی نیز طی حکمی مدیرفنی تیم ملی شد. میرشمسی از شخصیت های آرام و باتجربه شهر یزد می باشد که هدایت تیم ملی در جام جهانی باهاما را برعهده داشت و ماحصل آن ایستادن روی مقام سومی این تورنمنت بود.

 

علی نادری که فصل گذشته مقام سومی لیگ برتر با فرش حداد اصفهان را کسب کرد مربی تیم ملی شد. این مربی از ملی پوشان سابق محسوب میشود و سابقه قهرمانی در لیگ برتر با پارس جنوبی بعنوان سرمربی در کارنامه دارد. ناگفته نماند وی پیش از این ، در جام جهانی باهاما بعنوان مربی و دستیار میرشمسی روی نیمکت تیم ملی حضور داشت.

 

تیم ملی با حضور این ۳ فرد شناخته شده در کنار عباس هاشم پور سرمربی حال حاضر ، یکی از بهترین ترکیب های مدیریتی و فنی را به خود دیده است و میتوان امیدوار به بازگشت روزهای خوب بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

false