×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false
اختصاصی / دغدغه اصلی پارس جم برای روزهای پیش رو

به گزارش اف سی پارس جم ؛ تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از تعطیلات نیم فصل ، یک بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی سپری کرد.

 

جمی ها برای این ۲ بازی از استفاده بازیکنان جدید به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ، محروم بودند ولی حسین پورامینی در دقایق پایانی مقابل خیبر بعنوان جانشین وارد بازی شد اما روبروی سایپا خارج از لیست حضور داشت که آن هم جای تعجب دارد.

 

شکایت ۵ بازیکن سابق از زمان لیگ برتر و حتی لیگ یک ، باشگاه را با بدهی ۲ میلیاردی مواجه کرده و تا زمان توافق برای پرداخت یا تسویه حساب ، پنجره نقل و انتقالاتی بسته می باشد.

 

در آن سوی داستان ، امیدرضا روانخواه به بهانه ای نظیر اختلاف زیاد با صدر و کم کردن بودجه باشگاه ، ۸ بازیکن را برای نیم فصل دوم از لیست خارج کرد تا دست تیم برای ۲ بازی گذشته خالی باشد و به اجبار از نفرات جوان و رده های امید استفاده گردد.

 

با این تفاسیر ، شنیده ها حکایت آن دارد مدیران باشگاه پارس جنوبی به دنبال پرداخت بدهی ها و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی پیش از دربی استان هستند تا بهانه های کادرفنی برای ادامه فصل کاهش یابد.

 

البته ناگفته نماند پارس جنوبی تا پس فردا مهلت دارد با مسعود پورمحمد تسویه کند در غیر اینصورت با کسر امتیاز روبرو می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

false