×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false
اختصاصی / سرپرست پارس جم: سفر به آستارا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش اف سی پارس جم ؛ سید عظیم حسینی سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو با رسانه هواداری پارس جنوبی اظهار داشت: بعد از استعفای نصرتی سرمربی تیم ، بازیکنان غیر بومی دیروز و امروز جم را ترک کردند و روز گذشته از انجام تمرین خودداری کردند. حرف آنها این است که تا پولی دریافت نکنند تمرین و بازی نخواهند کرد.

 

وی ادامه داد: با این حال ، سه شنبه و چهارشنبه هفته پیش برای تنظیم برنامه سفر برای بازی با شهرداری آستارا به عسلویه رفتم که قرار شد از عسلویه به تهران و از آنجا به اردبیل پرواز کنیم . از این شهر نیز با اتوبوس راهی آستارا شویم. ما باید طبق برنامه روز دوشنبه(فردا) به تهران می رفتیم و یک جلسه تمرین انجام میدادیم سپس ظهر سه شنبه عازم اردبیل و بعد آستارا میشدیم. درخواست مکتوب آن در امور ورزش منطقه ویژه است و نامه نگاری با افراد مربوطه انجام داده ام.

 

حسینی بیان داشت: متاسفانه بعد از استعفای آقای نصرتی ، بازیکنان دل زده شده اند و پولی نگرفته اند. همه جم را ترک کردند. برنامه جدید این شد که با بچه هایی که در جم هستند با حداقل نفرات ممکن طبق دستور منطقه ویژه صبح فردا به تهران پرواز کنیم اما اکنون از سوی امور مسافرت منطقه ویژه اعلام کرده اند که به علت عدم ظرفیت قادر به تهیه بلیط پرواز تهران – اردبیل نیستیم و فقط امکان گرفتن پرواز اردبیل – تهران را داریم و تیم باید با اتوبوس به آستارا برود. این اتفاق در حالی صورت گرفته که من سه شنبه هفته گذشته برنامه سفر را به آنها گفته بودم. اگر بخواهیم با اتوبوس سفر کنیم با استراحت و صرف وعده های غذایی حدود ۱۲ ساعت در راه هستیم. نتیجه این میشود که باید زودتر از موعد حرکت کنیم.

 

سرپرست پارس جنوبی تصریح کرد: طبق برنامه ای که با منطقه ویژه صحبت کرده ایم قرار شد مطالبات بازیکنان تا فردا واریز بشود اما لحظاتی قبل گفتند که احتمال پرداختی تا فردا ۵۰ – ۵۰ هست. بنابراین با اعتصابی که صورت گرفته و قطعی نبودن واریز پول ، برنامه سفر برای بازی با شهرداری آستارا روی هواست . بازیکنان هم دیگر به حرف کسی گوش نمیدهند و میگویند باشگاه قول های زیادی داده و عمل نکرده است . یک بار عمل کند تا ما بیاییم.

 

وی در ادامه گفت: حتی اتوبوسی که برای رساندن بازیکنان به فرودگاه قرار شده ساعت ۱۱ امروز جم باشد ، با یک ساعت و نیم تاخیر وارد جم شد تا بازیکنان هم با ناراحتی شدید تاکسی گرفته و راهی فرودگاه شوند.

 

سید عظیم حسینی در پایان اذعان داشت: پول در منطقه ویژه است اما آقای رفیعی در بخش مالی منطقه ویژه امروز و فردا میکند و بهانه می آورد. با این اوصاف سفر تیم پارس جنوبی برای بازی با شهرداری آستارا در هاله ای از ابهام قرار دارد. تیمی که نتایج مطلوبی گرفته و احتمال صعود مجدد به لیگ برتر را دارد چوب لای چرخش می گذارند و مانع از حرکت رو به جلو این تیم میشوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

false