×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false
اختصاصی/ مصائب انتصاب های غیرورزشی از راه رسید. 

به گزارش اف سی پارس جم ؛ بر خلاف صحبت‌های پیش از فصل مدیرعامل منطقه ویژه و منصور قنبرزاده مدیران رده بالای نفتی در حمایت تمام قد از تیم و فراهم نمودن شرایط جهت صعود به لیگ برتر ، استارت اختلاف نظرهای کادرفنی و در رأس آن روانخواه از گوشه و کنار درمورد شرایط تیم طی هفته های ابتدایی لیگ شروع شد تا بهانه ای برای نتیجه نگرفتن تیم باشد.

 

با ادامه روند نامناسب نتیجه گیری ، هواداران و اهالی رسانه خواهان برکناری سرمربی تیم شدند ولی از همه صدا بلند شد جز مدیران باشگاه.

 

روانخواه هر هفته بهانه های مختلفی را بیان نمود و به اذعان برخی ، حمایت‌های مدیرعامل وقت باشگاه باعث ماندگاری این سرمربی شده است . در صورتی که بعد از تغییر مدیریت نیز ، روانخواه همچنان سرمربی زنبورهای جمی باقی ماند تا مشخص شود او از جایی دیگر و شاید خارج از باشگاه مورد حمایت میباشد .

 

با رفتن رضاییان فضا برای تصمیم گیری عده ای باز شد و نفرات غیر ورزشی جایگزین افراد شاخص و ورزشی شدند.

 

تصمیمات اتخاذ شده باعث شد ایوب چراغی که سالیان متمادی در خدمت تیم بزرگسالان پارس جنوبی بوده عقایش را به لقایش ببخشد و استعفا بدهد.

 

گفتنی است تغییراتی نظیر انتخاب مدیرعامل باشگاه و حضور افراد جدید در امور ورزش توسط مدیرعامل منطقه ویژه صورت می پذیرد و هیئت مدیره باشگاه هیچگونه اختیار و تصمیمی در این باره ندارند. این اقدامات در گذشته نشان داده روزهای پرچالشی در انتظار باشگاه پارس جنوبی خواهد بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

false