×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false
اختصاصی / پورامینی: پیشنهادات دیگر را به خاطر پارس رد کردم.

به گزارش اف سی پارس جم ؛ حسین پورامینی کاپیتان باتجربه پارس جنوبی جم طی گفت و گویی با وبسایت هواداران اظهار داشت : ابتدا بیشتر از همه چيز خيلی خوشحالم كه به تيم پارس جم برگشتم. تيمی كه خودم را مديونش ميدانم و حس خيلی خوبی دارم چون سه سال از بهترين سال های ورزشی و زندگی ام را اينجا و در كنار مردم عزيز جم و هواداران پارس جنوبی بودم.

 

 

وی افزود: پنج هفته از نيم فصل دوم سپری شده است. شرايط نسبتا خوبی داريم و تنها شكست ما مقابل خيبر بوده كه تمام بازيهای نيم فصل دومش را برده؛ تيم باكيفيتی داريم كه نيم فصل دوم به اميد خدا و با تلاش كادرفنی و بازيكنان و حمايتی كه از سوی مديريت باشگاه وجود دارد ، بتوانيم در پايان فصل جايگاه خوبی را كسب كنيم.

 

پورامینی درباره دلایل عدم حضورش در ابتدای فصل گفت: قرار بود در خدمت تيم پارس باشم و حتی توافقات هم صورت گرفت ولی متاسفانه بدليل اينكه من اخرين بازيكن بودم كه به تيم اضافه شدم و بودجه تيم پر بود نتوانستم قرارداد ببندم و به اجبار راهی تيم ديگری شدم.

 

کاپیتان پارس جم ادامه داد: نيم فصل پیشنهادهایی دریافت کردم اما تمایل به بازگشت به پارس داشتم و با صحبت هایی كه با آقای روانخواه شد نيم فصل دوم به تيم پارس اضافه برگشتم.

 

حسین پورامینی در خصوص پیش بینی اش از رتبه پایانی تیم بیان داشت: تيم ما مجموعه ای از بازيكنان جوان و باتجربه است و امسال اولين سالی هست كه نفرات خوب بومی به همراه نفرات باکیفیت و خوب غيربومی حضور دارند. متاسفانه فاصله تا صدر مقداری زیادی است ولی تمام ارکان باشگاه تلاش ميكنیم در پايان فصل جايگاه خوبی را كسب نماییم.

 

وی در پایان گفت: از شما و هواداران خوب و دوست داشتنی پارس جنوبی جم كه خودم را مديون شان ميدانم تشكر کرده و اميدوارم پاسخ لطف و محبت شان را بدهم.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

false