×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش اف سی پارس جم به نقل از مدال ؛ پارس جنوبی جم نیم‌فصل نخست را در رده ششم به پایان رساند و از ۱۵ بازی خود ۱۹ امتیاز کسب کرد تا به نسبت بودجه‌ای که برای این تیم در نظر گرفته شده نتایج نسبتا خوبی کسب کرده باشد. در دومین فصل حضور در لیگ برتر، باز هم هدف‌گذاری پارس جنوبی بقا در لیگ در مرحله نخست و حضور در میان تیم‌های نیمه بالایی جدول در مرحله بعدی بوده است. هدفی که تارتار و شاگردانش در نیمه نخست فصل بدان نائل آمده‌اند ولی برای تداوم این روند در نیمه دوم فصل نیاز به تقویت در چند پست خواهند داشت. در ادامه وضعیت لیست پارس جنوبی و اقدامات احتمالی این تیم در نقل و انتقالات زمستانی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

لیست بزرگسال/۵ جای خالی

رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، محمد ستاری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، محمد نوری، فرشید پاداش، روح‌الله سیف‌اللهی، شهرام گودرزی، محمد شادکام، عماد میرجوان و ابراهیم صالحی ۱۳ بازیکن بزرگسال فعلی پارس جنوبی هستند و این تیم در شرایط فعلی ۵ جای خالی در لیست بزرگسال خود دارد. پارس جنوبی یکی از تیم‌های لیگ برتری است که در نیمه نخست فصل از بازیکنان خارجی بهره‌ای نبرده و تارتار برای پر کردن لیست بزرگسال خود دست بازی خواهد داشت هر چند مسائل مالی احتمالا منجر به برخی محدودیت‌ها در خرید بازیکن برای این تیم خواهد شد.

 

لیست سهمیه‌های سنی/سهم کمرنگ جوانان

سعید محمدفر تنها بازیکن زیر ۲۵ سال پارس جنوبی است و این تیم لیگ برتری دو جای خالی دست نخورده در لیست زیر ۲۵ سال خود دارد. همچنین احمد گوهری،علی حاج‌وند، محسن خاکسار، نیما انتظاری و مجید علیاری ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال پارس جنوبی به شمار می‌روند تا ۴ جای خالی در این بخش نیز در اختیار تارتار باشد. امیر شبانی، امیرحسین یحیی‌زاده، غلامرضا ثابت ایمانی و سعید آهنی نیز بازیکنان ثبت شده در لیست امیدهای پارس جنوبی هستند و در این بخش نیز تارتار دست بازی برای اضافه کردن بازیکنان جدید خواهد داشت.

 

دو جداشده قطعی

محسن بنگر و امیر میربزرگی دو بازیکنی هستند که طی روزهای اخیر از جمع شاگردان تارتار جدا شده‌اند. میربزرگی پس از برخی اقدامات حاشیه‌ای از سوی کادر فنی این تیم کنار گذاشته شد و محسن بنگر که مسن‌ترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر به شمار می‌رفت نیز پس از بازی با پرسپولیس با توافقی دوجانبه از این تیم جدا شد. احتمال جدایی یک بازیکن دیگر نیز جمع شاگردان تارتار وجود دارد با این حال کمبود شدید بازیکن در لیست پارس جنوبی شاید مانع از جدایی بازیکنان بیشتری از این تیم شود.

 

نیازها

برای تداوم حضور در نیمه نخست جدول، پارس جنوبی نیاز به تقویت کادر بازیکنان خود در زمستان دارد. با جدایی بنگر نیاز به جذب یک مدافع باکیفیت در خط دفاعی این تیم حس می‌شود و سمت راست خط دفاعی این تیم نیز پس از جدایی محمدی‌مهر در تابستان، نیاز به یک بازیکن داشته و سعید محمدفر جوان به تنهایی نتوانسته خلا محمدی‌مهر را پرکند. در خط میانی پارس جنوبی نیاز به یک هافبک تدافعی خواهد داشت و اضافه شدن یک وینگر به ترکیب بازیکنان این تیم نیز دست تارتار را در کناره‌ها باز خواهد کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

false