×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false
استقلال تهران – پارس جنوبی جم

vs

جزییات

تاریخ زمان لیگ فصل هفته
۱۳۹۸-۰۸-۰۳ ۱۹:۰۰ لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۸-۹۹ هشتم

استقلال در دیداری از هفته هشتم لیگ برتر موفق شد پارس جنوبی جم را با حساب ۲ بر ۰ شکست دهد

شرح مسابقه

به گزارش اف سی پارس جم ؛ در دیداری از هفته هشتم لیگ برتر، استقلال در روزی که میزبان پارس جنوبی بود موفق شد این تیم را با حساب ۲ بر ۰ شکست دهد.

 

بازی با حملات پارس جنوبی آغاز شد با این حال این استقلال بود که روی یک شوت از راه دور به گل رسید. در ادامه آبی‌ها موفق شدند حملاتی روی دروازه پارس جنوبی ترتیب دهند که این حملات سودی برای‌شان نداشت. پارس جنوبی در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه نخست مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت با این حال بازیکنان این تیم در رسیدن به گل ناکام ماندند. مهدی قائدی در آخرین لحظات نیمه اول دومین گل استقلال را به ثمر رساند تا بازی با برتری دو گله استقلال در نیمه نخست به پایان برسد.

 

استقلال در نیمه دوم کار را تهاجمی آغاز کرد و در چند صحنه نیز دروازه پارس جنوبی را تهدید کرد. پارس جنوبی نیز روی شروع مجددها و ارسال‌های مهدی ترکمان در چند صحنه دروازه استقلال را تهدید کرد که این حملات سودی برای پارس جنوبی نداشت. قطع برق استادیوم باعث توقف چند دقیقه‌ای در جریان بازی شد و بازی پس از چند دقیقه پیگیری شد. در نهایت این دیدار با برتری دو گله استقلال به پایان رسید و استقلال پنجمین پیروزی متوالی خود در تمام رقابت‌ها و سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را کسب کرد.

 

با سه امتیاز این بازی استقلال ۱۲ امتیازی شد و در رده هفتم جدول جای گرفت و پارس جنوبی نیز با قبول این شکست ۷ امتیازی ماند و جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داد.

نتایج

باشگاه۱st Half2nd HalfGoals
استقلال تهران۲۰۲
پارس جنوبی جم۰۰۰

استادیوم

ورزشگاه آزادی تهران
Varzeshgah Azadi, District 22, Tehran, بخش مرکزی شهرستان تهران, Tehran County, Tehran Province, Iran

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
false