×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false
تصویر پیدا نشد

vs

جزییات

تاریخ زمان لیگ فصل هفته
۱۳۹۸-۰۹-۲۳ ۱۶:۳۰ لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۸-۹۹ پانزدهم

شاگردان مهدی تارتار با گلزنی در دقایق پایانی بازی از شکست برابر پارس گریختند و رکورد شکست ناپذیری خود را به یک نیم فصل رساندند.

شرح مسابقه

به گزارشاف سی پارس جم به نقل از ورزش ۳ ؛ دقایقی پیش دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی پایان یافت و شاگردان مهدی تارتار با گلزنی در دقایق پایانی بازی از شکست گریختند و روند نباختن خود را به یک نیم فصل ارتقا دادند. این مسابقه که بسیار کم موقعیت پیش رفت و تقریبا در میانه میدان جریان داشت، در نهایت با تساوی ۱-۱ پایان یافت تا نفت با ۲۳ امتیاز به رده پنجم برسد و پارس نیز با ۱۱ امتیاز به رده سیزدهم جدول برسد.
روز: شنبه، تاریخ: ۲۳/۹/ ۹۸، ساعت: ۱۵:۳۰
ورزشگاه: تختی جم
داور: پیام حیدری
کمک ها: محمدرضا منصوری – فرهاد فرهادپور
کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – حسین زمانی
داور چهارم: محسن سلطانی
ناظر: حیدر شکور

 

پارس جنوبی:
مسعود پور محمد، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، محمود شفیعی، پوریا آریا کیا (دقیقه ۸۵- متین کریم زاده)، مگنو باتیستا، محمد نوری (دقیقه ۶۱- نیما انتظاری)، بابک حاتمی، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی (دقیقه ۴۸- رضا خالقی فر)
سرمربی: فراز کمالوند

 

نفت مسجدسلیمان:
سوشا مکانی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (دقیقه ۵۸- عماد میرجوان)، حسین ابراهیمی، میثم نقی زاده، مجید عیدی، فرزاد حاتمی، سعید کریمی (دقیقه ۴۶- مهدی رستمی)، احمد الجبوری، پیام ملکیان
سرمربی: مهدی تارتار

 

کارت زرد

دقیقه ۳۴- فرزاد حاتمی

دقیقه ۲۹- علی عبدالله زاده

دقیقه ۳۲- شهرام گودرزی

دقیقه ۵۳- احمد الجبوری

دقیقه ۷۴- مجید عیدی

 

شرح گل:
پارس جنوبی یک نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه ۵- پوریا آریا کیا): پارس از میانه میدان از اشتباه بازیکنان نفت استفاده کرد و تا پشت محوطه جریمه پیش آمد و ابراهیمی با پاس در عمق خوب توپ را به آریا کیا رساند و این بازیکن با ضربه بغل پا گل اول را به ثمر رساند.

پارس جنوبی جم یک نفت مسجد سلیمان یک (دقیقه ۹۰+۳- عماد میرجوان): میثم نقی زاده از میانه میدان سانتر خوبی را به محوطه جریمه انجام داد و میرجوان با ضربه سری دیدنی توپ را به تور دروازه رساند تا نتیجه بازی به تساوی برسد.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ۴۵+۱- نفت این فرصت را داشت که در اوخر نیمه اول به گل برسد که این فرصت با درخشش خوب گرامی خنثی شد.

دقیقه ۵۹- پارس در ضد حمله ای خطرناک صاحب موقعیت شد که ضربه خالقی فر توسط مکانی دفع شد.

دقیقه ۸۴- ضربه سر خطرناک خالقی فر از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

حاشیه:
*هواداران پارس جنوبی، مهدی تارتار سرمربی سابق خود را به طور ویژه تشویق کردند و وی به سمت هواداران جمی رفت و برای آنها دست تکان داد.
* تعداد زیادی از دانش آموزان خردسال با لباس مدرسه وارد ورزشگاه شدند و پارس جنوبی را تشویق می کنند.
* در دقایق ابتدایی نیمه دوم حسین پاشایی مربی نفت مسجد سلیمان در برخورد با یک توپ جمع کن خردسال عصبانی شد که با ورود ناظر و داور چهارم وی روی نیمکت نشست. پاشایی اعتقاد داشت این توپ جمع کن وقت کشی کرده است و سریع توپ را برای بازیکن نینداخته است.
* مهدی تارتار نسبت به وقت کشی بازیکنان پارس جنوبی اعتراض و برای دقیقه ای با فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی صحبت کرد.
* محمد ابراهیمی از پارس جنوبی به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه بیرون آمد و پارس جنوبی یک تعویض اجباری انجام داد و رضا خالقی فر وارد مسابقه شد.

 

بهترین بازیکن :

عماد میرجوان- مهاجم بلند قامت نفت در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در دقیقه ۹۰+۳ با ضربه سر دیدنی نتیجه را به تساوی کشاند تا تیمش هم‌چنان شکستی را نداشته باشد.

 

اتفاق ویژه

تارتار در بازگشت به جم و تقابل با پارس بازی سختی را تجربه کرد و در دقایق آخر از شکست گریخت. موضوعی که شادی او بعد از سوت پایان بازی را در پی داشت.

نتایج

باشگاه۱st Half2nd HalfGoals
پارس جنوبی جم۱۰۱
نفت مسجد سلیمان۰۱۱

استادیوم

ورزشگاه تختی جم
ورزشگاه تختی, بلوار بیدوخوار, بیدخوار, Shahrak-e Tohid, Jam, بخش مرکزی, Jam County, Bushehr Province, Iran

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
false